وزیر ورزش و جوانان از افتتاح ۲۳ پروژه ورزشی نیمه تمام استان کرمان تا سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاح مجموعه ورزشی شهید عرب‌نژاد زرند گفت: هم اکنون چهار هزار اماکن ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد که یکی از آن‌ها امروز در شهرستان زرند افتتاح شد.

او با تاکید بر اینکه دولت در تامین منابع طرح‌ها با محدودیت بودجه روبه رو است، افزود: درصددیم بخشی از منابع مالی طرح‌ها را از محل اعتبارات بخش خصوصی و خیران ورزشی تامین کنیم تا این پروژه‌ها با سرعت بیشتری به بهره برداری برسند.

وزیر ورزش و جوانان قول مساعد داد، پس از بازگشتن به تهران، تامین اعتبار برای تکمیل پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصد کرمان را در اولویت کاری این وزارتخانه قرار دهد.

سجادی بیان کرد: در این خصوص ۲۳ پروژه استان کرمان تا حدود یک سال آینده تکمیل می شود که خوشبختانه دو مورد از این پروژه‌ها در شهرستان زرند قرار دارد.

او با درخواست از اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند برای تخصیص حداکثری ظرفیت مکان‌های ورزشی به ورزش بانوان گفت: زیرساخت‌های ورزشی زرند کرمان بایستی به صورت مجدد تجدیدنظر و در خصوص افزایش آن، برنامه ریزی شود.

سجادی با اشاره به ضرورت سلامت مادران فردا به عنوان محور خانواده، تصریح کرد: این امر با گسترش ورزش بانوان و توجه به این حوزه تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار