استادیوم ۴ هزار نفری شهیدعرب نژاد زرند به مساحت ۱۷ هزار و ۷۵۳ مترمربع با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه افتتاح استادیوم ۴ هزار نفری عرب نژادِ زرند که با حضور وزیر ورزش انجام شد، گفت: پروژه‌ای که امروز به بهره برداری رسید، استادیوم چهار هزار نفری شهید عرب نژاد زرند است که با افتتاح آن بالغ بر ۲۰ هزار متر به سرانه ورزشی شهرستان زرند اضافه شده است.

او افزود: سال شروع این پروژه سال ۸۶ بود که متاسفانه به دلیل محدودیت‌های اعتباری این پروژه ۱۴ سال به طول انجامید.

پاریزی تصریح کرد: برای احداث این استادیوم بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده که مجری آن هم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بوده است.

حضور وزیر ورزش در مراسم افتتاح استادیوم ۴ هزار نفری شهیدعرب نژاد در زرند

او با اشاره به اینکه سرانه ورزشی تمام شهرستان‌های استان تقریباً با میانگین سرانه کشور برابر است، بیان کرد: سرانه فضای ورزشی مان در شهرستان زرند ۴۸ سانتی‌متر بود که با این افتتاح (۶۰ سانتیمتر) که تقریباً با میانگین استان برابر است، رسیده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نگاه مان در استان، نگاه به توسعه متوازن بوده است، گفت: طی دو سال گذشته به لطف پروردگار و به همت همه کسانی که کمک کردن این توفیق را داشتیم که تقریباً بیش از ۱۵۰ هزار متر بدون این پروژه به سرانه ورزشی استان اضافه کنیم.

افتتاح استادیوم ۴ هزار نفری شهیدعرب نژاد زرند با حضور وزیر ورزش

پاریزی گفت: از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی و نهاد‌های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت وهمه ظرفیت‌هایی که می‌توانستند کمک کنند استفاده کردیم تا به نوعی سرانه ورزشی را در استان افزایش دهیم.

او تصریح کرد: امروز استان در سطح لیگ‌های برتر ۴۶ تیم را دارد که یکی از آن‌ها تیم فوتسال زرند است که با ظرفیت بومی در لیگ برتر کشور شرکت کرده و این برای کرمان ظرفیت بسیار عظیمی است.

افتتاح استادیوم ۴ هزار نفری شهیدعرب نژاد در زرند با حضور وزیر ورزش

پاریزی افزود: در حوزه جوانان بیش از ۱۵۰ سمن فعال داریم که در سطح کشور دارای کرسی هستند.

او تصریح کرد: متاسفانه ما در تمام شهرستان‌های استان، برای رشته‌های ورزشی در فضای اختصاصی کمبود داریم.

پاریزی بیان کرد: زرند یکی از شهرستان هاییست که سرشار از استعداد‌های ناب در رشته‌های مختلف و دارای هیئت‌های ورزشی و سمن‌های فعال است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار