مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارشنبه هفتم مهر ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران کلانتری ۱۳ باهنر طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در سطح حوزه استحفاظی اجرا کردند.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح اجرای مصوبات شورای پیشگیری از سرقت و پاکسازی مناطق آلوده از وجود معتادان پرخطر است که به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بیان داشت: در اجرای این طرح ۲۳ معتاد متجاهر جمع آوری و برای درمان به مراکز مجاز ترک اعتیاد معرفی شدند.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق درقزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت:ماموران کلانتری ۲۱ محمود آباد حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون بنز حامل چوب، مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ خدایی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضایی و در بازرسی از کامیون مورد نظر ۱۰ تن چوب قاچاق کشف و یک نفر قاچاقچی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان قزوین با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی چوب‌های کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآوردکردند. گفت: در این رابطه یک متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کشف لوازم بهداشتی قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران یگان امداد حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.
سرهنگ کوروش عزیزی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۵ هزار و ۸۰ قلم انواع لوازم بهداشتی قاچاق از جمله پودر ظرفشویی، مایع لباسشویی، صابون و جرمگیر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به ارزش ۷۰۰ میلیون ریالی اقلام مکشوفه خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.