مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه پانزدهم شهریور سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های اصلی استان به یک دستگاه سواری پژو مشکوک شدند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند سواری پژو را با ۳ سرنشین متوقف کنند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو قاچاقچیان ۲۱ کیلوگرم تریاک کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳ کیلوگرم شیشه در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در محور قزوین-تهران یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف کردند و در بازرسی از آن به یک نفر از مسافران مشکوک شدند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: در بازرسی از لوازم و وسایل همراه مسافر ۳ کیلو گرم شیشه کشف و متهم دستگیر شد.

بیش از ۲ هزار و ۵۵۰ قوطی نوشیدنی انرژی زای قاچاق

فرمانده انتظامی تاکستان گفت:ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی در محور زنجان -قزوین به یک دستگاه خودرو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی ادامه داد: در بازرسی از خودرو ۲ هزار و ۵۵۰ قوطی انواع نوشیدنی‌های انرژی زا قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی تاکستان ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان بیش از ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این زمینه ۲ نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو ۴۰۵ توقیف، با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

دستگیری سارق سیم برق در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از انجام کار‌های اطلاعاتی و فعال کردن منابع و مخرین یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: متهم در بازجویی اولیه در پلیس آگاهی به ۶ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار