مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه بیست و نهم شهریور سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در سطح حوزه به ۳ دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک و دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف و در بازرسی ازخودروها، ۲ هزار و ۹۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق به وزن تقریبی ۱۰ تن کشف و ۳ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان، کارشناسان مربوطه، ارزش ریالی این محموله را حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز این شهرستان به اجرا در آمد.

 

توقیف ۳ دستگاه کامیون حامل مرغ قاچاق/ پلمب ۸ واحد سفره خانه

سرهنگ حسین رشیدتبار افزود: ماموران انتظامی با تشکیل تیم‌های عملیاتی و بازرسی‌ها در نقاط مختلف موفق به دستگیری ۹ نفر خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان یک کیلو و ۵۲۸ گرم تریاک کشف شد خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده به همراه مواد کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در تاکستان

سرهنگ عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی یک باب مغازه را که در آن از دستگاه‌های استخراج رمز ارز استفاده می‌شد، شناسایی کردند.

 

توقیف ۳ دستگاه کامیون حامل مرغ قاچاق/ پلمب ۸ واحد سفره خانه

وی افزود: مأموران در بازرسی از این مغازه ۱۳ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) کشف کردند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی دستگاه‌های کشف شده را ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این ارتباط ۳ نفر با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

پلمب ۸ سفره خانه در قزوین

سرهنگ خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: مأموران انتظامی در راستای نظارت بر فعالیت اصناف و برخورد با متخلفان، اقدام به بازرسی از چندین واحد صنفی در سطح شهرستان کردند.

توقیف ۳ دستگاه کامیون حامل مرغ قاچاق/ پلمب ۸ واحد سفره خانه

وی افزود: مأموران پس از اعزام به واحد‌های شناسایی شده و در بازرسی از آن‌ها ۸ سفرخانه را پلمب و ۸ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی از واحد‌های صنفی مذکور ۹۵ عدد پایه قلیان کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان آبیک

سرهنگ لامعی، فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: در راستای ارتقای امنیت عمومی و ساماندهی معتادان متجاهر، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان آبیک به اجرا درآمد و ۳ اکیپ از تیم‌های عملیاتی به مناطق شناسایی شده اعزام شدند.

توقیف ۳ دستگاه کامیون حامل مرغ قاچاق/ پلمب ۸ واحد سفره خانه

وی افزود: پس از اعزام مأموران به نقاط شناسایی شده و بررسی محل ۲۰ معتاد شناسایی ودستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با اشاره به اینکه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی برابر درخواست و مطالبات مردمی در سطح این شهرستان انجام شد، خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از انجام تست کرونا و اخذ نتیجه آزمایش به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار