رئیس دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه از بی‌عملی سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان شدیدا به وزیر خارجه فرانسه انتقاد کردم، گفت: پاریس آمادگی جدی خود را برای مرور بر روابط و توسعه آن اعلام کرد.

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در حساب کاربری خود در توئیتر، نوشت: در نیویورک گفتگوی سازنده و رو به جلو با «لودریان» وزیر خارجه فرانسه داشتم.

وی با بیان اینکه از بی‌عملی سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان شدیداً انتقاد کردم، آورده است: پاریس آمادگی جدی خود را برای مرور بر روابط و توسعه آن اعلام کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در پایان مطلب خود نوشت: ضمن استقبال، گفتم دولت جدید جمهوری اسلامی ایران عملگرا است و ملاک ما عمل شما ست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۵۹ ۰۶ مهر ۱۴۰۰
همه درست !نتیجه کی مشخص می شود ؟ شما هر کاری می توانید انجام دهید بشرطی که برای ملت و سفره مردم نتیجه داشته باشد! جلیلی... !ظریف ... !لاریجانی... همه حرف زدندملی نتیجه چه شد؟کوچکتر شدن سفره مردم!مرگ تدریجی در اثر نبود دارو و امکانات درمانی!حقارت و فقر روزافزون و در نتیجه کم شدن اعتقادات دینی و مذهبی و ..... !نتیجه کی مشخص میشود آیا حرف شما خریدار دارد یا خودتان و امثال زاکانی و کریمی قدوسی و ... مرفهین بی درد ذوق می کنید وبرای خودتان هورا می کشید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۸ ۰۶ مهر ۱۴۰۰
یک نفر در ایران صحبت کرد ، کل ایران گوش به فرمان شدن. در اروپا همه فقط صحبت می کنند و هیچکس مَـــرد میدان نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
امیر جان حداقل یک تلنگری به وزیر امورخاجه فرانسه میزدی که ببین چقدر بد است و حال آدم گرفته میشه به تعهدات خود عمل نکنید نمونه قرار دادزیر دریایی استرالیا ، حالتون چقدر بد شد؟ مال ما بد تر شد وقتی همه کشور ها زدن زیر تعهدات برجامی شان
آخرین اخبار