محیط بانان استان مرکزی آموزش‌های محیط زیستی به نوآموزان ارائه دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محیط بانان محیط زیست استان مرکزی همزمان با جشن شکوفه‌ها با حضور در برخی مدارس در قالب طرح یک ساعت با محیط بان، به نوآموزان آموزش‌های محیط زیستی ارائه دادند.

مریم خیری رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی محیط زیست استان مرکزی گفت: آموزش‌های محیط زیستی در قالب طرح یک ساعت با محیط بان همزمان با جشن شکوفه‌ها در برخی از مدارس استان آغاز شد.

خیری افزود: آگاهی و ظرفیت دانش آموزان برای انتقال پیام‌های زیست محیطی به درون خانه و خانواده، فرصتی است که با آغاز سال تحصیلی جدید میتوان از آن استفاده کرده است.

او اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش سطح آگاهی، ترویج فرهنگ زیست محیطی بین دانش آموزان و جلب مشارکت مسئولانه آن‌ها برای حفظ محیط زیست و آشنایی با شغل شریف محیط بانی است.

رئیس اداره آموزش و مشارکت محیط زیست استان مرکزی بیان کرد: آموزش و پرورش، مهمترین نهاد فرهنگ‌ساز کشور است، زیرا با گستردگی و ظرفیت فراگیران و نیز وجود نیرو‌های توانمند علمی می‌تواند به عنوان یک بازوی توانمند جهت ارتقای دانش محیط زیستی دانش آموزان و تسری آن به خانواده‌ها عمل کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.