فرماندار تفرش در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: مدارس روستایی زیر ۱۰ نفر تفرش اول مهربازگشایی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حاج علی بیگی ، فرماندار تفرش در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: مدارس روستایی زیر ۱۰ نفر، اول مهربازگشایی شود و مدارس شهری تا پایان مهرماه به صورت غیر حضوری باشد.

حاج علی بیگی افزود: ترتیبی اتخاذ شود که همکاران فرهنگی بدون واکسیناسیون در محل کار حاضر نشوند و در صورت نیاز از حوزه حراست کمک گرفته شود.

در این جلسه مقررشد دانش آموزان پایه اول ابتدایی در هفته حداکثر ۲ روز به صورت حضوری با آمار زیر ۱۰ نفر در مدرسه حضور پیدا کنند و وضعیت درگیری افراد زیر ۱۸ سال بررسی و اطلاعات در جلسه بعدی توسط دکتر زیلابی رییس شبکه بهداشت بررسی شود.

مقرر شد تصمیم گیری در خصوص مدارس شبانه روزی به نیمه مهرماه توسط کمیته سه نفره (فرمانداری- شبکه بهداشت- آموزش وپرورش)، برگزاری کلاس‌های تلفیقی به صورت حضوری و نیمه حضوری انجام نپذیرد.

مقرر شدسالن ورزشی دکتر خشایار جهت واکسیناسیون عمومی در اختیار شبکه بهداشت قرار بگیرد، ولی در خصوص استفاده از حیاط مدرسه کمیته سه نفره تشکیل و بهترین راه حل جهت اجرا پیگیری شود و در صورت نیاز از شهرداری جهت پارتیشن بندی کمک گرفته شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار