معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۶ پروژه مهم راه در بخش راه و شهرسازی استان زنجان در محور‌های اصلی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،اسماعیلی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۶ پروژه مهم راه در بخش راه و شهرسازی استان زنجان در محور‌های اصلی در حال انجام است که از محل اعتبارات ملی تزریق می‌شوند و اعتبارات استانی ندارند.

او به پروژه محور زنجان به بیجار اشاره کرد و ابراز داشت: این پروژه در حال انجام است و قسمتی از این پروژه در هفته دولت برای تردد و استفاده مردم این مناطق فعال شد و تنها یک کیلومتر و ۲۰۰ متر تا گردنه پاپایی باقی مانده که افتتاح نشده است.

اسماعیلی همچنین با اشاره به پروژه محور زنجان به دندی، گفت: پروژه سلطانیه-قیدار به کبودرآهنگ، پروژه کلور- درام طارم به اردبیل، پروژه محور زنجان به طارم و منجیل به استان گیلان، پروژه ترانزیت زنجان - ابهر و تاکستان، محور شفت به ملاصدر هم در دست اجرا است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به جزئیات پروژه محور قیدار – سلطانیه – کبودرآهنگ اشاره کرد و گفت: طول محور ۱۰۳ کیلومتر است و پروژه به قطعات پنچ گانه تقسیم شده و یکی از مهم‌ترین محور‌های اصلی استان بوده و یک شاهراه اصلی است.

اسماعیلی ادامه داد: شرکت جهاد نصر پیمانکار قطعه‌ای از محور قیدار-سلطانیه به کبودر آهنگ است که طی سال گذشته ۱۸ کیلومتر از کمربندی قیدار افتتاح شد.

او تصریح کرد: پروژه خلخال به کلور - درام در زنجان پروژه ملی بوده و بهره برداری آن برای استان زنجان بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: راهسازی ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.