مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: کارکنان این نیروگاه در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،فرهور مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: مرحله نخست طرح واکسیناسیون کارکنان این نیروگاه با مشارکت بیش از ۸۰ درصد، انجام شد.

فرهور افزود:از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹، صیانت از کارکنان نیروگاه در برابر ویروس کرونا، اصلی‌ترین رویکرد این شرکت بود که با اجرای دستورالعمل های بهداشتی و پیاده سازی طرح‌های مقابله‌ای با این ویروس، انجام شد و تاکنون نیز ادامه دارد.

او اضافه کرد: مهم‌ترین بخش اجرای طرح‌های صیانتی، تلاش برای واکسینه کردن کارکنان نیروگاه در برابر ویروس کرونا بود، به همین منظور برای دستیابی به این هدف با توجه به شروع پیک پنجم بیماری کووید ۱۹، برنامه ریزی و اقدامات متعددی با انجام رایزنی با استانداری، مقامات بهداشتی استان و شبکه بهداشت شهرستان آبیک صورت گرفت که در نهایت، نوبت اول واکسیناسیون در سه مرحله عملیاتی شد.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: تخصیص واکسن برای تزریق دز اول، تا ۲۱ شهریور در سه مرحله ادامه داشت تا امکان استفاده از این فرصت برای صیانت از کارکنان نیروگاه در برابر ویروس کرونا فراهم آید.

فرهور افزود: واکسن تخصیص یافته به نیروگاه از نوع برکت و سینوفارم بود که تزریق واکسن نوبت دوم نیز از اوایل مهرماه صورت می‌پذیرد.

 مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین در ادامه گفت: از ابتدای شیوع این ویروس، کارکنان این نیروگاه به صورت شبانه روزی و حتی بدون هیچ وقفه‌ای و با حداکثر ظرفیت در جهت تامین برق هم وطنان و مراکز درمانی تلاش نموده اند تا همراه با مدافعان سلامت، سهمی در بهبود شرایط شهروندان و سلامت بیماران داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.