آیا باز هم شورلت ایمپالا تولید خواهد شد؟

گزارش ها حاکی از این است که Rain Prisk چالش احیای مدل را بر عهده گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، شرکت شورولت تولید ایمپالا را در سال ۲۰۲۰ متوقف کرد، اما Rain Prisk اکنون چالش احیای مدل را بر عهده گرفته است. این خبر ما را برای بازگشت کوپه‌های لوکس شخصی مشتاق می‌کند.

تصویر جلوی Prisk بلافاصله شوی کامارو فعلی را با کمی نشانه‌های SS در عقب تداعی می‌کند. صندلی آن برای داشتن ظاهری اسپرت پایین می‌آید و روی چرخ‌های مشکی سوار می‌شود. پهلو‌ها ساده هستند، به جز یک نوار کرومی که از خط شانه عبور می‌کند. با نگاه به بالا، سقف کوچک است و دهانه‌های پنجره‌ها نیز به همان اندازه کوچک هستند.

موتور ایمپالای جدید

در زیر کاپوت، امیدواریم یک موتور ۸ سیلندر بزرگ وجود داشته باشد. با این حال، مقررات مدرن فروش آن را دشوار می‌کند. به عنوان یک جایگزین، موتور‌های الکتریکی قدرتمند و باتری‌های با ظرفیت بالا می‌توانند جایگزین خوبی برای موتور آن باشند.

شورلت ایمپالا

شورلت برای اولین بار در سال ۱۹۵۶ از نام ایمپالا در کانسپت کوروت پنج سرنشینه خود استفاده کرد و این نام تجاری در سال ۱۹۵۸ به عنوان سطح تریم Bel Air وارد یک خودروی تولیدی شد که به صورت کوپه یا کانورتیبل در دسترس بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار