فعالیت شبانه روزی جنرال موتورز برای تحویل شورلت کوروت

جنرال موتورز سفارشات Chevy Corvette C۸ زیادی دارد که باید به مشتریان تحویل دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، به راحتی می‌توان گفت که جدیدترین شورلت کوروت یک مدل موفق برای جنرال موتورز است. به حدی که این شرکت به سختی می‌تواند تقاضای اولین نسخه موتور متوسط این خودروی اسپرت آمریکایی را تأمین کند.

این خبر توسط تونی جانسون، مدیر بازاریابی خودرو و کراس اوور شورولت فاش شد. به گفته جانسون، این خودروساز در تامین محصول برای تقاضای بازار به مشکل بر خورده است، چون سفارش‌ها بیشتر از تولیدات است. جانسون بدون اشاره به تعداد دقیق یا حتی حدودی، گفت که تعداد سفارشات معوقه، قابل توجه است. این خودروساز به طور طبیعی سخت تلاش می‌کند تا این تقاضا را برآورده کند و شبانه روز در تلاش است تا میزان تولید را افزایش دهد.

البته این اظهار نظر از جنرال موتورز تعجب آور نیست. Chevy از سال ۲۰۱۹ بعد از اثرات نامطلوب شیوع ویروس کرونا با توقف‌های بی شماری در تولید روبرو شد. اخیراً، این شرکت به دلیل کمبود قطعات مجبور به کاهش زودهنگام سفارشات ۲۰۲۱ کوروت C۸ شد.

فعالیت شبانه روزی جنرال موتورز برای تحویل سفارش‌ها

افزایش فروش ۲۰ درصدی کوروت

با وجود این گونه مشکلات تولید، سفارش خودرو‌ها برای این خودروساز همچنان ادامه دارد. فروش کوروت در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۹ بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته است.

شورلت گفت که C۸ نسبت به مدل قبلی خود، خریداران جوان تری را نسبت به خود جلب می‌کند، در حالی که خریداران کوروت موتور وسط ثروتمندتر از کسانی هستند که مدل قبلی را دریافت کرده اند.

در حال حاضر، هنوز معلوم نیست که آیا Chevy قادر خواهد بود با افزایش تعداد خریداران Corvette در سال‌های آینده، به ویژه با ورود مدل‌های بیشتر Corvette، موفق شود یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار