تاکنون بیش از ۹۰ درصد معلمان خراسان جنوبی علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون فرهنگیان از ۱۲ مردادماه تاکنون، بیش از ۹۰ درصد معلمان واکسن کرونا را دریافت کرده اند و طبق برنامه، تمام معلمان تا پایان شهریور ماه واکسینه می‌شوند.

او افزود: سلامت دانش آموزان و معلمان در اولویت برنامه‌های ماست و چنانچه معلمی از زدن واکسن خودداری کند، اجازه تدریس را به وی در مدرسه نمی‌دهیم.

آمادگی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آمادگی کامل بازگشایی مدارس را از نظر فضای فیزیکی، نیروی انسانی و زیر ساخت‌های بهداشتی داریم و حضوری شدن آموزش‌ها منوط به مجوز‌های ستاد ملی مدیریت کروناست.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه از سوم مهرماه آموزش مجازی در بستر شبکه شاد آغاز می‌شود افزود: آموزش‌ها در مهرماه به صورت مجازی است و در ادامه تلاش می‌شود با آماده شدن زیر ساختها، آرام آرام از آبان ماه مدارس به صورت حضوری باز شوند.

واقعی همچنین به حضوری شدن آموزش‌ها در مناطق روستایی و عشایری کم جمعیت اشاره کرد و ادامه داد: آموزش‌ها در کلاس‌های زیر ۱۵ نفر با رعایت فاصله یک و نیم متر از هم حضوری است و دروس عملی هنرستان‌ها نیز همانند پارسال به صورت حضوری ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.