سرهنگ جمالوندی با بیان اینکه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از ابتدای سال تاکنون به ۱۰۳ هزار و ۷۹۰ تماس مردمی خدمات ارائه داده است، گفت: سریع‌ترین راه ارتباطی مردم با پلیس از طریق تلفن ۱۱۰ است.

سرهنگ علی جمالوندی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: یکی از مهمترین اقدامات نیروی انتظامی در جهت تحرک و سرعت عمل در بدنه پلیس به منظور پاسخ گویی سریع به نیاز‌های مردم و ارتباط منطقی بین پلیس و مردم، جلوگیری از سرگردانی آن‌ها در مراجعه به مراکز پلیس و افزایش امنیت عمومی در جامعه راه اندازی مرکز فرماندهی و کنترل یا همان ۱۱۰ است.

او افزود: از تعداد کل تماس ها، تعداد ۳۹ هزار و ۶۴۶ تماس آن فوری و عملیاتی بود که با اعلام هر کدام از تماس‌ها به مسئولین مربوطه در جهت مرتفع نمودن مشکل اقدام کردند.

سرهنگ جمالوندی بابیان اینکه تعداد ۶۴ هزار و ۱۴۴ مورد دیگر از تماس‌های مردمی دریافت مشاوره از پلیس بوده است، اظهار کرد:تماس‌های شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نشان از مشارکت و اعتماد مردم نسبت به پلیس را دارد و همچنان ما خواستار مشارکت بیش از پیش شهروندان در تولید و ارتقاء امنیت اجتماعی هستیم.

او ، با اشاره به برخی مصادیق ماموریت‌های فوریتی پلیس ۱۱۰، بیان کرد:مزاحمت‌های خیابانی، سرقت، حضور سارق در محل وقوع جرم، چاقوکشی، نزاع و درگیری و شرارت و... از جمله ماموریت‌های فوریتی پلیس است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ایلام عنوان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از هم استانی‌های شریف و گرانقدر تقاضا دارد در صورت مشاهده هر گونه ناهنجاری اجتماعی، جرم و بی نظمی در سطح استان با تماس به موقع خود با مرکز ۱۱۰ در تامین وبرقرار نظم وامنیت جامعه به فرزندان خود در دستگاه پلیس یاری رسانند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.