علی اکبری گفت: مرد ۶۳ ساله‌ای که از ارتفاعات منطقه رنو به دلیل سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود توسط تیم واکنش سریع و کوهستان جمعیت هلال احمر و نیرو‌های مردمی نجات یافت.

 علی اصغر علی اکبری ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر در ارتفاعات منطقه رنو ، بلافاصله تیم واکنش سریع و تیم کوهستان جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شدند.

علی اکبری مطرح کرد: نجاتگران هلال احمر ، مصدوم را که از ناحیه دست و مچ پا دچار شکستگی شده بود با استفاده از تکنیک‌های فنی نجات داده و وی را از دیواره کوه به منطقه امن منتقل کردند.

او ادامه داد: فرد مصدوم با کمک نجاتگران هلال‌ احمر و نیرو‌های مردمی به پایین کوه منتقل و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس گردید.

او بیان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.