علی اکبری گفت:مرد ۵۳ ساله که در ارتفاعات دینارکوه دهلران به علت سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود توسط نجاتگران هلال احمر و نیرو‌های مردمی نجات یافت.

علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت: بعد از ظهر دیروز در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان (شماره ١١٢) مبنی بر مصدوم شدن یک نفر در ارتفاعات دینار کوه بلافاصله ۴ تیم عملیاتی شامل (پایگاه کبیرکوه، یک تیم از شعبه مرکزی آبدانان و ۲ تیم از شعبه دهلران) به محل حادثه اعزام شدند.

علی اکبری بیان کرد: نجاتگران هلال احمر با دسترسی به فرد مصدوم و انجام اقدامات اولیه امدادی بر روی وی، با کمک نیرو‌های مردمی و تیم هیئت کوهنوردی شهرستان دهلران، فرد مصدوم را با استفاده از تجهیزات کوهستان از مسیر‌های سخت و صعب العبور با وجود تاریکی هوا به پایین کوه منتقل و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

او افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.