مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه روزمرگی، آفت دستگاه‌های اجرایی است گفت:در سال جاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان به هیچ عنوان دچار روزمرگی نشده است و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته به دنبال تحقق شاخص‌ها و ماموریت‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در جلسه تودیع و معارفه معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی با اشاره به مهم‌ترین ماموریت‌ها و اهداف سازمان تبلیغات اسلامی  گفت:سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تحقق مطالبات رهبری است و هیچ دستگاه دولتی و حاکمیتی در حوزه دینی و فرهنگی به این اندازه پیگیر تحقق مطالبات رهبری نیست.

اوافزود:در شهرستان‌های استان نیز دنبال جریان سازی هستیم، شاخص‌های پیش رو برای سال ۱۴۰۰ در شهرستان‌ها نیز اجرا می‌شود و تمامی مناطق استان درگیر تحقق برنامه‌ها و ماموریت‌ها هستند.

او با بیان اینکه علی رغم تمامی محدودیت‌ها با تمام توان برای تحقق شاخص‌ها تلاش می‌کنیم گفت: با اینکه امکانات موجود با ماموریت‌ها فاصله دارد و کمبود‌هایی داریم، ولی با کار جهادی و تلاش خستگی ناپذیر برای انجام ماموریت‌های مشخص شده اقدام کرده ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی به اهمیت برنامه‌های فرهنگی در این اداره کل اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته حجم فعالیت‌های فرهنگی در این اداره کل به صورت تصاعدی رشد داشته و نیاز است این روند همچنان با اولویت تبیین گفتمان انقلابی با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام شعبانی بیان کرد: در دوره کنونی نیازمند تعامل گسترده با دیگر دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی در حوزه دینی و فرهنگی هستیم تا برنامه‌ها با بیشترین بازدهی و خروجی به سرانجام مدنظر برسد.

 معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با برگزاری جلسه تودیع و معارفه معرفی شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، از تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین خورنژاد تجلیل و حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی به جای او به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی معرفی شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار