رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه با اشاره به اینکه عزاداری ها باید طبق ضوابط بهداشتی ابلاغی اجرا شود گفت: بر این اساس ۱۸۰ تذکر شفاهی و ۱۲ تذکر کتبی به هیئت‌ها، حسینیه‌ها، هیات امنای مساجد و همچنین مداحان ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت‌الاسلام  امیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه گفت: یک نامه نیز به دادستان به دلیل رعایت نشدن ضوابط بهداشتی، راهبندان و همچنین شکایت‌های مردمی تحویل شده است.

او اضافه کرد: با وجود تذکر‌ها و برگزاری جلسه‌های توجیهی، شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هیئت‌های حسینی شهرستان مراغه به صورت کامل رعایت نمی‌شود و طی روز‌های آینده طبق دستورالعمل با خاطیان برخورد خواهد شد.

او استفاده از ماسک، ضدعفونی‌کننده‌ها و نیز فاصله‌گذاری اجتماعی در برگزاری آیین‌های سوگواری حسینی را مورد تاکید قرار داد و افزود: دعوت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصداق امر به معروف و نهی از منکر است و مردم نیز در کنار مسئولان نسبت به آن نباید بی‌تفاوت باشند.

او بیان کرد: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ۲ جلسه عمومی و بیش از ۴۰ جلسه توجیهی برای اجرا و بکارگیری شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آستانه ایام محرم توسط تبلیغات اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.