مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هفتمین کنگره ملی شعر اربعین در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام شعبانی  مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در مراسم رونمایی از پوستر فراخوان هفتمین کنگره ملی شعر اربعین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظ‌هار کرد: شاعران برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار ترکی و فارسی خود را به دبیرخانه هفتمین کنگره ملی شعر اربعین واقع در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان در میدان دانشسرای تبریز ارسال کنند.

او با بیان این‌که شاعران می‌توانند حداقل دو و حداکثر چهار اثر از خود به دبیرخانه ارسال کنند، ادامه داد: این کنگره توسط تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و با همکاری گروه فرهنگی مذهبی آیینه برگزار می‌شود.

او با اشاره به این‌که مهلت ارسال آثار به این کنگره تا ۳۱ شهریورماه است، افزود: اختتامیه کنگره در شهر بناب برگزار و به منتخبان آن جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

حجت الاسلام شعبانی با تاکید بر اهمیت موضوع اربعین در شکل گیری هویت ایران اسلامی، ادامه داد: امسال بنا بر این است که هفتمین کنگره شعر ملی اربعین به سمت موضوعات مهم فرهنگی و اجتماعی روز سوق داده شود.

او در ادامه با اشاره بر رعایت ضوابط بهداشتی توسط هیات‌های مذهبی در مراسم دهه اول ماه محرم، گفت: مداحان و مسئولان هیات‌ها، مدام تاکید می‌کردند که مردم فاصله گذاری را رعایت کرده و حتما از ماسک استفاده کنند که جا دارد از تمامی فعالان و زحمتکشان این عرصه قدردانی کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.