آموزش از راه دور به دانش آموزان و دانشجویان این امکان را می دهد که در حین کار یا انجام برنامه های شخصی خود، درس و دانشگاه را دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار  نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،اینجا دنیای آموزش از راه دور است.آموزش از راه دور به دانش آموزان و دانشجویان این امکان را می دهد که در حین کار یا انجام برنامه های شخصی خود، درس و دانشگاه را دنبال کنند.

در 2 سال گذشته با شیوع ویروس کووید19 و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، شاهد این بودیم که اساتید و دانش آموزان برای تدریس و یادگیری پا به دنیای آموزش آنلاین گذاشتند و بدون خارج شدن از خانه های خود و با رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا، از طریق نرم افزارهای کلاس مجازی به ادامه تحصیل پرداختند.

تاکنون دوسال تحصیلی است که تدریس ها به صورت آنلاین و در بسترهای مجازی صورت گرفته و با روند اوج گیری و ادامه داشتن این همه گیری و ابتلا به بیماری که این روزها و با نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی 1400شاهد آن هستیم، ضرورت ادامه دار بودن این شیوه نوین آموزشی را درمیابیم.

تدریس به شیوه نوین یعنی استفاده از بسترهای آنلاین و بهترین نرم افزار کلاس مجازی برای آموزش و یادگیری، که تعاملات رو در رو کلاس های فیزیکی و حضوری را، به صورت آنلاین و دیجیتالی تقلید می کند.

طبق نظرسنجی های به عمل آمده، 85 درصد از دانشجویان آنلاین گفتند که از راه دور و در بسترهای کلاس آنلاین همانند یا حتی بهتر از دوره های سنتی کلاس درس (کلاس حضوری) مطالب را آموخته اند. همچنین پیش بینی می شود بازار جهانی آموزش آنلاین حتی پس از جمع شدن و نابودی کرونا نیز ادامه داشته باشد. چراکه آموزش در سامانه های آنلاین باعث صرفه جویی های فراوانی در وقت وهزینه افراد شده و مزایای بسیاری برای مراکز آموزشی و حتی اساتید و دانش اموزان دارد. این دوره ها بدون هیچ گونه خدشه ای در ارائه دروس و مباحث، با زندگی افراد سازگارترند.

کلاس مجازی ادوب کانکت و تعطیل شدن سال تحصیلی ۱۴۰۰

کلاس مجازی ادوب کانکت چیست و چرا اهمیت دارد؟

کلاس های درس مجازی ادوب کانکت درواقع فضاهای آنلاینی هستند در نرم افزار ادوب کانکت که اکثر ویژگی های کلاس های حضوری را به اشتراک می گذارند اما از جهاتی با کلاس های فیزیکی متفاوت هستند.
جالب است بدانید، این تفاوت ها هیچگونه مشکل و ناسازگاری را برای تبادل و انتقال مفاهیم آموزشی ایجاد نمیکند
 و چه بسا با قابلیت ها و امکاناتی که ادوب کانکت در اختیار کاربران میگذارد، تعامل افراد را بهترو کارآمدتر نیز میکند. دراین کلاس مجازی، معلمان در زمان واقعی با دانش آموزان تعامل دارند. دانش آموزان می توانند سوالات خود را بیان کرده و با همسالان خود مانند آنچه در یک کلاس فیزیکی صحبت میکنند ارتباط برقرار کنند. البته این ارتباط از طریق اینترنت و با دستگاه لپ تاپ یا موبایل و درادوب کانکت به صورت نسخه تحت وب آن و یا با دانلود برنامه ادوب کانکت صورت میگیرد.

نکته بسیار مهم و حائزاهمیت درادوب کانکت این است که محیط کاربری برنامه توسط تیم تهران سرور کاملا فارسی سازی شده است و برای کابران فارسی زبان، کاربا اپلیکیشن و گزینه های مدیریتی کلاس را آسان کرده است.
 و با خرید کلاس مجازی ادوب کانکت فارسی شما میتوانید علاوه بر تایپ و نوشتن مطالب به زبان مادری، در نرم افزاری کاملا فارسی با گزینه ها و آپشن های ترجمه شده به زبان خودتان به برقراری ارتباط با سایرین بپردازید.

مزیت اضافی کلاس های مجازی در این نرم افزار این است که مقیاس پذیرهستند تا تعداد بیشتری از دانش آموزان را در خود جای دهند و محدودیتی برای شهر و کشورهای مختلف ندارند. در یک کلاس مجازی تعداد دانش آموزان بیشتری آن هم از هر نقطه جغرافیایی، میتوانند در آن واحد حاضر شوند و با هم به یادگیری بپردازند. این امر میزان مشارکت بهتر و بالاتری را امکان پذیر کرده و دسترسی به دانش را تضمین می کند.

کلاس مجازی ادوب کانکت و تعطیل شدن سال تحصیلی ۱۴۰۰

ادوب کانکت فارسی سازی شده چه امکاناتی برای کاربران به ارمغان می آورد:

کنفرانس ویدئویی: استفاده از بهترین نرم افزار کنفرانس وب برای تسهیل ارتباط بین یادگیرنده-معلم-کارآموز

تخته سفید مجازی: ارائه نمایش ها و نمودارهای و رسم شکل و حل مسائل ریاضی یا فیزیک

پیام رسانی فوری: امکان مکالمه تایپ شده در پهنای باند کمتر

مدیریت کلاس: کنترل خروجی و ورودی های جلسه و گزارش گیری از آن.

پنل مدیریت: ساخت کلاس های مختلف با عناوین مختلف وعضو کردن هر دانش آموز در کلاس مربوطه و ایجاد یک مدرسه آنلاین

کنترل مشارکت: گزینه هایی برای بلند کردن دست هنگام صحبت کردن و اجازه گرفتن جهت فعال سازی میکروفون و وبکم

چت های فرعی و اتاق های برک اوت: اتاق های جداسازی برای تسهیل همکاری بین شاگردان و تشکیل تیم و گروه های مجزا

اتصال به سیستم مدیریت یادگیری آنلاین: اتصال ادوب کانکت فارسی شده به LMS  مودل و مدیریت کامل تر دروس و برگزاری آزمون های آنلاین

ضبط کلاس: ذخیره جلسات مجازی به عنوان فیلم و مرور مجدد در زمان دلخواه

فراموش نکنید در کلاس های مجازی همه چیز بستگی به شما و برنامه ریزی دوره درسیتان دارد. میتوانید کلاس ها را به صورت کاملا آنلاین یا نیمه آنلاین برگزار کنید. ولی پیشنهاد ما در این روزهای قرنطینه برای حفظ سلامتی اساتید و شاگردان، برگزاری کلاس های درسی به صورت کاملا آنلاین و در محیط های مجازی میباشد.
با انتخاب بهترین شییوه تدریس، سلامتی و امنیت را برای خود و دیگران تضمین کنید.

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار