بندری گفت: حضور تیم شهرداری در پلی‌آف صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور کار بزرگی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: حضور تیم فوتبال شهرداری در پلی‌آف کار بزرگی است این تیم فردا در بازی برگشت از پلی‌آف صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهدا به مصاف ویستا توربین تهران خواهد رفت.

او افزود: ما در کنار عوامل تیم هستیم و با روحیه‌ی خوب و چهره‌های جنگنده که در تیم است به امید خدا روز یکشنبه شهرداری پیروز میدان خواهد بود و تمام شهر هم خوشحال خواهند شد.

آقاجری نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با انگیزه و غیرتی که در کادر فنی و بازیکنان وجود دارد، با یاری خداوند روز یکشنبه تیم شهرداری با پیروزی در این مسابقه، برای جوانان و مردم شهرستان افتخار آفرینی خواهد کرد.

او بیان داشت: خواسته‌ی ما از بازیکنان تیم شهرداری این است که روز یکشنبه مثل جوانانی که در زمان دفاع مقدس با انگیزه‌ی فراوان در میدان حضور داشتند، در زمین مسابقه با انگیزه ظاهر شوند و یک برد شیرین را به مردم شهرستان هدیه دهند.

آقاجری در پایان تاکید کرد: در صورت کسب پیروزی در بازی برگشت و صعود به لیگ دسته اول پاداشی از سوی مسئولان شهرستان به بازیکنان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.