خبرنگار BBC که خیال می کرد ارتباط زنده اش با استودیوی پخش خبر قطع شده شروع به شکایت از سختی شغل خود در پخش زنده کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است گاف خبرنگار BBC هنگام پخش زنده خبر را به تصویر می‌کشد. «دان جانسون» که خیال می‌کرد ارتباط زنده اش با استودیوی خبری BBC قطع شده هنگام خروج از مقابل دوربین زنده شروع به شکایت از شغلش کرد.

جانسون پس از آنکه روز یکشنبه به هتل محل اقامت خود در دهلی نو رسید با تلفن همراه خود در حال ارسال یک گزارش زنده تلویزیونی بود که این اتفاق رخ داد. او از دهلی نو در حال گزارش وضعیت افغانستان بود که در میانه گزارش خیال کرد که ارتباطش با گوینده خبر استودیو قطع شده است. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که گوینده خبر در استودیو، پس از گزارش اولیه جانسون سوال دیگری را از او مطرح می‌کند.


بیشتر بخوانید


اما جانسون به جای پاسخ به سوال برای لحظاتی ساکت مانده و در ادامه در حالی که خیال می‌کند ارتباطش قطع شده از روی صندلی بلند شده و شروع به شکایت از شغلش می‌کند. در این ویدئو او در حالی که سرش را به نشانه خشم و شکایت تکان می‌دهد شنیده می‌شود که می‌گوید: «این شغل مرد، این شغل!»

لحظاتی بعد گوینده خبر در استودیو سعی می‌کند اوضاع را عادی جلوه داده و از بینندگان عذرخواهی می‌کند. جانسون با انتشار این ویدئو در توئیتر خود نوشت: «همیشه فرض را بر این بگذارید که در پخش زنده تلویزیونی حضور دارید.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
پچی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
دین صوتی بی بی سی و نشرنال همینyچیه عادی فقط بلدن کشور بریزن به هم تا مال خودشون کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
ما که چیزی نفهمیدیم لااقل ترجمش میکردین