اینستاگرام پخش زنده یکی از هیئت ها را به دلیل نام بردن از سردار دل ها بلافاصله قطع کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون، شبکه اجتماعی اینستاگرام تصاویر یا نوشته‌هایی که مزین به نام ایشان باشند را حذف می‌کند. این شبکه اجتماعی همچنین برخی از صفحات کاربران را به دلیل انتشار تصویر سردار دل‌ها حذف کرده و می‌کند. در اقدامی جدید، اما این پلتفرم آمریکایی، پخش زنده مراسم یکی از مداحان اهل بیت (ع) را که در مداحی خود نامی از حاج قاسم سلیمانی برده بود متوقف کرد.

به دلیل شیوع کرونا، امسال مجالس عزاداری اهل بیت با محدودیت‌هایی برگزار می‌شود و همزمان با برگزاری مراسم در فضا‌های باز، پخش زنده مجالس در صفحات مجازی برای کاربران پخش می‌شود. شب گذشته و در جریان پخش زنده مراسم حاج محمود کریمی که با رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی در پادگان ۰۶ ارتش برگزار می‌شود، وقتی این مداح اهل بیت (ع) در یکی از شعرهایش دلیرى و دلبرى شهید حاج قاسم سلیمانى را وصف کرد، اینستاگرام بلافاصله این پخش زنده را متوقف کرد.

دشمنی آمریکا با ملت ایران از چهل و اندی سال پیش تاکنون بوده و هست و اکنون با گسترش تکنولوژی و استفاده از فضای مجازی این دشمنی‌ها شکلی تازه گرفته اند.

در ادامه تصویری از پخش زنده مراسم عشیره عاشورا و پیغام اینستاگرام برای متوقف کردن آن و قسمتی از این مداحی را مشاهده می‌کنید:

اینستاگرام دشمنی خودش با حاج قاسم را حتی در مداحی ها هم ادامه داد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
اینستاگرام و یوتیوب را ببندید.مضراتش بیشتر از محسناتش است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
حرف هوا نزن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۰۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
مسئولین وزارت ارتباطات هم مثل ماست دارند فقط نگاه می کند. مصی پولی نژاد با اینستاگرام داره مخ جوانان و نوجوانان داخل ایران را شستشو میده و آزاد در ارتباط با داخل است اما ما نمی توانیم به بهانه کسب و کار و ترس از سلبریتی ها اینستاگرام را مدیریت کنیم. اوف بر ما
آخرین اخبار