مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: در بازرسی‌های انجام شده، با ۲ دفتر پیشخوان متخلف در استان، برخورد و فعالیت آن‌ها تعلیق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،   محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، با اشاره به اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان و قوانین ابلاغی، گفت: با توجه به موارد مندرج در آیین نامه و دوره‌های آموزشی و توجیهی برگزار شده، نبود آگاهی دفاتر از قوانین حاکم، قابل پذیرش نیست.

او تصریح کرد: با بررسی گزارش بازرسی‌های انجام شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، فعالیت ۲ دفتر پیشخوان متخلف در استان تعلیق شد.

پاکدل، ضمن درخواست از شهروندان برای آگاهی از حقوق خود و نحوه دریافت خدمات از دفاتر پیشخوان شهری و دفاتر ارتباطی روستایی و لزوم فعالیت دفاتر داری مجوز در ایام غیر تعطیل، اظهار کرد: سامانه ۱۹۵ به منظور پاسخگویی از عملکرد دفاتر پیشخوان و ICT روستایی، آماده دریافت شکایات و درخواست‌های احتمالی شهروندان در خصوص نحوه ارائه خدمت در دفاتر است.

سیزدهمین جلسه کمیته نظارت استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی به میزبانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار