مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: با واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان، بیش از ۶۳۲ هزار خدمت مرتبط با گاز طبیعی ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  علی اکبر میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان یزدگفت: به منظور بهره مندی آسان عموم شهروندان از خدمات شرکت گاز، در حال حاضر تمامی خدمات مرتبط با گاز طبیعی  از سوی دفاتر دفاتر پیشخوان و ICT روستایی در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها قابل ارائه است و ۱۰۷ دفتر نسبت به ارائه خدمات به مشترکین در حال فعالیت هستند.

او افزود: از مجموع ۶۳۲ هزار و ۲۶۹ خدمت ارائه شده، ۵۶۶ هزار و ۶۰۹ مورد مربوط به چاپ آنی قبوض، ۲۰ هزار و ۳۹۵ مورد ثبت کارکرد کنتور، ۱۷ هزار و ۷۰۷ مورد تغییر شماره تلفن همراه، ۱۶ هزار و ۴۳۴ مورد اشتراک پذیری، ۶ هزار ۶۷۶ مورد نصب علمک، ۳ هزار و ۲۷ مورد تغییر نام، ۴۵۷ مورد قطع گاز، ۳۵۷ مورد تغییر آدرس، ۳۵۱ مورد تست کنتور، ۲۵۵ مورد جابجایی علمک و یک مورد نیز مربوط به جمع آوری علمک است.

میدانشاهی ادامه داد : تمامی آموزش‌های لازم در خصوص مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی و چگونگی ارائه خدمات شرکت گاز از سوی کارشناسان این شرکت داده شده ضمن اینکه بر تکریم ارباب رجوع و رعایت قوانین حقوق شهروندی در برخورد با مراجعین نیز تأکیدات لازم صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.