مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: در سه ماهه اول امسال به ۴۸۹ شکایت ثبت شده استان در سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به این که سامانه ۱۹۵ آماده دریافت شکایت شهروندان در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات است، هدف از راه‌اندازی این سامانه را افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان عنوان کرد.

او افزود: صد درصد شکایت‌های ثبت شده  از سوی مشترکین استان در سامانه مورد بررسی قرار گرفته که میانگین زمان رسیدگی اپراتور‌ها به شکایات دریافتی کمتر از سه روز کاری بوده است.

او تصریح کرد: به منظور خدمات‌رسانی و پاسخگوئی بهتر، مشترکین اپراتور‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در صورت مشاهده مغایرت در سرویس خریداری شده با اطلاعات موجود در این بخش (سرعت و حجم تعریف شده، هزینه‌های پرداخت شده و …)، با مراجعه به سایت https://۱۹۵.cra.ir یا صندوق پستی ۱۹۵-۱۶۳۱۵ یا تلفن گویای ۱۹۵ شکایت‌های خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار