چهارمین کارگاه علمی "سند به مثابه توسعه" با موضوع بررسی فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهید آیت الله مدنی ۱۶ شهریور در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد برخوردار ،  مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: در راستای تبیین شخصیت شهید محراب آیت‌الله مدنی و معرفی آن به عنوان الگویی مناسب برای جامعه به‌ویژه جوانان، چهارمین کارگاه علمی "سند به مثابه توسعه" در حول محور زندگی این عالم ربانی برگزار می‌شود.

او افزود: این کارگاه ۱۶ شهریور ساعت ۱۰ تا ۱۲ بر بستر نرم افزار adobe connect و با همت مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور (همدان)، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و موسسه شهید محراب آیت الله مدنی برگزار خواهد شد.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تأکید کرد: سخنران این کارگاه "محمدجواد قربی" پژوهشگر تاریخ انقلاب و اندیشه سیاسی متفکران مسلمان خواهد بود.

برخوردار تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه در لینک https://vc.nlai.ir/hamedan وارد شده و با ثبت نام و نام خانوادگی در آن شرکت کنند.

شهید محراب آیت الله مدنی با نام «میراسدالله مدنی دهخوارقانی» از سال ۱۳۵۱ به مدت ۱۰ سال ساکن شهر همدان بود و در سال ۱۳۶۰ به عنوان دومین شهید محراب انقلاب اسلامی در تبریز به شهادت رسید.

آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله مدنی ۲۰ شهریور در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.