قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: وضعیت تحویل خودرو‌ها هم اکنون روند خوبی را دارد و در تحویل هیچ کدام از آن ها تاخیری نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید باقری قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در مراسم قرعه کشی گفت: چند وقتی بود که در ثبت نام فروش فوق العاده وقفه ای افتاده بود و با پیگیری های انجام شده توانستیم مجوز های لازم را برای اجرایی شدن آن بگیریم. ثبت نام  قبل مربوط به طرح پیش فروش بود که قرعه کشی برای آن برگزار نشد و در آن محدودیت ها به طور کامل حذف شده بود. 

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش بیان کرد: طرح پیش فروش قبل برای ۲ هفته ادامه دار بود و امروز برنامه قرعه کشی برای طرح فروش فوق العاده را داریم و محدودیت‌ها در ان لحاظ شده است و با دقت آن را دنبال می‌کنیم.  


بیشتر بخوانید


باقری ادامه داد: در برنامه امروز ۳۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت کرده اند. وضعیت تحویل خودرو‌ها هم اکنون روند خوبی را دارد و در تحویل هیچ کدام از تاخیری نداشته ایم و  به گونه‌ای برنامه ریزی کرده ایم حتما در بازار مقرر خودرو‌ها را تحویل دهیم.  اسامی این طرح قرعه کشی فردا ساعت ۱۴ در سایت سایپا قابل رویت است.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
آقای باقری و جواد سلیمانی بیان دست بزارن روی قرآن قسم بخورن من هم به عنوان مشتری سایپا پارسال ماشین تکمیل وجه کردم سایپا با گذشت هفت ماه هنوز تحویل نگرفتم که به هیچ حتی و هنوزم هم مشخص نیست تحویل چه موقع است آمادگی ارایه مستندات جهت رسانه ای شدن این موضوع هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
واقعا خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
خداوند دروغ گویان را لعنت کند و رسوا شوند.
آخرین اخبار