طبق گفته مدیرعامل ایران خودرو دُز دوم واکسیناسیون کارکنان این کارخانه طی هفته جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو در حاشیه مراسم بازدید فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران از کارخانه ایران خودرو گفت: حدود ۶۰ هزار دُز واکسن تزریق شده است و امروز و فردا حدود ۳۴۰ شرکت در تهران و استان البرز طرح واکسیناسیون را به اتمام می رسانند.

این‌ مقام مسئول گفت: سایر استان ها را با هماهنگی که با وزارت بهداشت انجام داده ایم، انجام خواهیم داد. اکنون هفته ای ۳۰ هزار دوز واکسن دریافت می کنیم و در سایر استان ها کارمان را از هفته آینده آغاز می‌کنیم.

مدیر عامل ایران‌ خودرو تشریح کرد: دُز دوم را از همین هفته آغاز خواهیم کرد. نکته مهم این است که در انجام این کارها از تمام امکانات خودمان استفاده کرده ایم و ظرفیت را به ۱۰ هزار دوز در روز افزایش داده ایم.

او گفت: یکی از موانع تولید، ویروس کرونا بوده است که با این‌‌اقدام‌ بخشی از موانع مانع زدایی شده و تا یک ماه آینده تمام بخش را واکسینه میکنیم و این پتانسیل را به وزارت بهداشت داده ایم و حتی به کمک سیار نیز طرح‌ واکسیناسیون را انجام می دهیم. میزان درگیری در مقایسه با جامعه بزرگ کشور وضعیت خوبی پیدا کرده و پشتیبانی که انجام شده کنم مومنانه داشته ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار