رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند گفت: با تجلی روح تعاون در جامعه بستر‌های تقویت اقتصاد ملی را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علیرضا ابراهیمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند به مناسبت هفته تعاون پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

تعاونوا علی البر و التقوی

امروزه نقش بخش تعاونی در توسعه اقتصادى و اجتماعى کشور بر کسی پوشیده نیست. این بخش مهم و مردمی در میدان کار و تولید و افزایش سطح درآمد و وضعیت اجتماعى جامعه مؤثر بوده است.

تعاون یکی از منطقی‌ترین و بنیادی‌ترین راه حل‌های استقرار عدالت و نجات بخش کشور از لحاظ اقتصادی در شرایط امروز و کاهش وابستگی‌ها است و در این مسیر توجه و بهره برداری از ظرفیت عظیم تعاونی‌ها می‌تواند گره گشای تولید ملی، جلب اعتماد و مشارکت مردم بوده واز آن جا که دولت مردمی (ایران قوی) سعی خود را در راستای تجلی روح تعاون در جامعه معطوف داشته بستر‌های تقویت اقتصاد ملی را فراهم می‌آورد.

۱۳ شهریور روز تعاون که تجلی گر احیای ارزش های مبتنی بر همبستگی و مشارکت اجتماعی می‌باشد را به تمامی فعالان و تعاونگران شهرستان زرند تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی آنها را در پیش برد اهداف و آرمان های انسانی که مزین به شعار سال از طرف مقام معظم رهبری حفظه الله به مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها و تولید نامگذاری شده است از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار