رییس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۶۳۵ هزار و ۷۸۴ دز واکسن کرونا تاکنون وارد استان و ۵۵۰ هزار دز آن تزریق شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد،حمید مخیری،رییس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: تاکنون ۲۸۶ هزار زن و ۲۶۴ هزار مرد واجد شرایط در لرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند و با تزریق دز دوم برای بیش از ۱۶۵ هزار نفر در استان، واکسیناسیون این افراد کامل شده است

وی با بیان اینکه اکنون ۳۳ مرکز واکسیناسیون کرونا در لرستان فعال است، افزود: از شهروندان درخواست می‌شود قبل از دریافت پیامک از طریق سامانه وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بدون اطلاع قبلی به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ درصد جمعیت لرستان علیه کرونا واکسینه شده است اظهار داشت: هم اکنون سن واکسیناسیون در استان به ۴۵ سال رسیده است و با روند کنونی ارسال محموله‌های واکسن از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اقدامات استانی، تا پایان تابستان جاری جمعیت قابل توجهی از افراد جامعه واکسینه خواهند شد.

یکهزار و ۱۱۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در لرستان شناسایی شدند و مجموع این افراد به ۱۶۳هزار و ۱۷ نفر و شمار قربانیان نیز به ۲ هزار و ۲۰۵ نفر رسیده است.

اکنون تمامی ۱۱شهرستان لرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.