ماندانا زنگنه گفت: تمام تلاش خود را برای کمک به سرمایه گذاران بخش خصوصی به کار می‌گیریم و برای تسریع در روند کار پروژه‌های مهم اقتصادی در نیکشهر از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت در شهرستان نیکشهر حضورپیدا کردو گفت : اقدامات مهم و برجسته‌ای در بخش‌های اقتصادی و زیر ساختی شهرستان نیکشهر در حال انجام است که نشان از رشد سرمایه گذاری و رفع موانع تولید در این شهرستان دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان با قدر دانی از زحمات فرماندار شهرستان نیکشهر افزود: بخش بزرگی از فعالیت‌های انجام شده در نیکشهر با پیگیری و پشتیبانی فرماندار این شهرستان انجام شده است که قطعا ثمرات آن در آینده برای مردم و توسعه این منطقه خواهد بود.

ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر نیز در ادامه گفت: در سومین روز از هفته دولت با حضور معاون اقتصادی استاندار چند طرح به بهره برداری رسید و از پروژه مهم اقتصادی شهرستان بازدید شد.

فرماندار نیکشهر گفت: ۴۵ واحد مسکونی در قالب طرح مسکن محرومین با اعتباری بیش از ۳ و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات سال ۹۹ با ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت و ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به نمایندگی از کلیه واحد‌ها در روستای زیرک آباد به بهره برداری رسید.

وی گفت: بازدید از طرح بزرگ پرورش مرغ گوشتی هیچان، بررسی پرونده‌های مهم اقتصادی شهرستان و بازدید از سطح شهر از دیگر برنامه معاون اقتصادی استاندار در شهرستان نیکشهر بود.

در ادامه نیز معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه فرماندار شهرستان نیکشهر با حضور در شهرستان جدید التاسیس لاشار با بازدید از ساختمان بخشداری پیپ، مدرسه شش کلاسه روستای جاکس و نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی‌های محلی را افتتاح کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.