قرارداد ایجاد مرکز نوآوری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، امروز میان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و موسسه دانش بنیان برکت کشور در محل استانداری سیستان و بلوچستان منعقد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، راشکی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته تفاهمنامه خوبی در حوزه های مختلف برای توسعه استان با استانداری امضا شده که ایجاد مرکز نوآوری یکی از بندهای این تفاهمنامه است.

قربانی، مدیرکل امور استان های موسسه دانش بنیان برکت هم سرمایه گذاری این ستاد را در سیستان و بلوچستان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: به عنوان مثال یکی از تیم های استارت آپ استان ، در همین چند روز گذشته دو میلیارد تومان جذب سرمایه کرده است.

بخشانی، نماینده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم نقطه قوت این تفاهمنامه را استفاده از ظرفیت های بومی استان بیان و اظهار کرد: دانشگاه ها صاحبان علم هستند و ارتباط دانشگاه با مراکز اقتصادی، در پیشبرد توسعه اقتصادی مهم است.

نظری، مدیر عامل موسسه دانش بنیان برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز ایجاد اشتغال و جذب سرمایه را از دیگر اهداف مراکز نوآوری در دانشگاه ها با استفاده از ظرفیت اساتید و افراد توانمند بیان کرد و گفت: در زمینه بین المللی هم اقدامات خوبی برای همکاری با کشورهای عمان، عراق و افغانستان داشته ایم.

همچنین زنگنه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استانداری سیستان و بلوچستان، تاکنون دو تفاهمنامه با ستاد اجرایی فرمان امام، امضا و بیشتر از بخش های قید شده در تفاهمنامه، سرمایه گذاری کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار