آیین انعقاد قرارداد ایجاد مرکز نوآوری پزشکی زاهدان

مراسم انعقاد قرارداد ایجاد مرکز نوآوری پزشکی‌زاهدان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیین انعقاد قرارداد ایجاد مرکز نوآوری پزشکی زاهدان با حمایت موسسه دانش بنیان برکت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان، مدیر توسعه اشتغال و امور استان‌های موسسه دانش بنیان برکت نماینده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مدیرعامل شرکت توسعه مرکز نوآوری پارادایس هاب در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.

دکتر زنگنه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله علیه السلام گفت: استان سیستان و بلوچستان از ظرفیت‌های خوبی بهره‌مند است و با توجه به شرایط و جوان بودن استان و همچنین وجود نیرو‌های متخصص و فارغ التحصیلان جوان، شکل گیری فضا‌های نوآور برای ایجاد و حضور شرکت‌های دانش بنیان در استان بسیار موثر خواهد بود.

زنگنه افزود: تا به حال در دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با شکل گیری مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری شاهد ایجاد فضا‌های فیزیکی قابل توجهی برای حضور شرکت‌های دانش بنیان بودیم، با این حال جای شرکت‌های دانش بنیان در حوزه بهداشت و درمان در استان خالی بود که امروز با انعقاد این قرارداد انتظار رشد قابل توجهی را در این راستا خواهیم داشت.

زنگنه در این در ادامه اظهار داشت: این مرکز، فضایی را برای شرکت‌هایی که علاقمند به فعالیت در حوزه بهداشت و درمان هستند فراهم می‌کند و خدماتی همچون تامین مالی و آموزش و ... را برای این شرکت‌ها ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار