علی شاکری گفت: ۷۰۰ بازیکن برای انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان ارزیابی شدند که در نهایت ۱۲ نفر به تیم ملی راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رادیو ورزش، علی شاکری، کارشناس والیبال با اشاره به بازی‌های تیم ملی نوجوانان والیبال در مسابقات قهرمانی جهان گفت: موفقیت‌های والیبال از زمانی آغاز شد که ما تیم‌های خوبی در رده سنی جوانان و نوجوانان داشتیم؛ آن شرایط در گذشته شرایطی را در امروز به وجود آورد که ما امروز حدود ۳ هزار کانون والیبال در کشور داریم.

شاکری افزود: خوشبختانه امروز نگاه مسئولان به والیبال تغییر کرده است و امروز بازیکنان خوبی در حال استعدادیابی و ورود به تیم‌های رده بالا در این رشته ورزشی هستند.

این کارشناس والیبال ادامه داد: برای انتخابی بازیکنان تیم ملی، حدود ۷۰۰ بازیکن مورد آزمایش و بررسی قرار گرفتند که در نهایت ۱۲ نفر به تیم ملی جوانان راه پیدا کردند.

او در پایان درباره شرایط تیم ملی نوجوانان کشورمان در این مسابقات گفت: تیم ما در این مسابقات در گروه سختی قرار دارد و مسابقات به صورت حذفی و بدون تماشاگر و گزارشگر انجام خواهد شد و قوانین آن به مانند مسابقات لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار