مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۳۰ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۳۰ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب واحد‌های صنفی متخلف در نوشهر

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح نظارت بر فعالیت مشاغل و واحد‌های صنفی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که با ایجاد محدودیت‌های فعالیت صنوف از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان به اجرا در آمد ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از واحد‌های صنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ درویشی گفت: در این طرح ۱۸ واحد صنفی متخلف و غیرضروری به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا پلمب و به ۲۵ واحد صنفی نیز تذکر داده شد.

دستگیری سارق موتورسیکلت با ۷ فقره سرقت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: ماموران انتظامی در پی وقوع دریافت خبر چند فقره سرقت موتورسیکلت موضوع را با تشکیل پرونده و انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به اعتراف متهم به ۷ فقره سرقت موتورسیکلت‌ها، گفت: ماموران انتظامی متهم را با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد دو خودروی وانت نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در یکی از محور‌های مواصلاتی امیر آباد بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه امیر آباد با هماهنگی قضائی، خودروی‌های مورد نظر را متوقف و در بازرسی ۳ تن چوب قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهرگفت: راننده خودرو‌های مورد نظر به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.
انتهای پیام/س





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.