مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۴ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۴ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسن زاده گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، با بیان اینکه ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند، افزود: ماموران در بازرسی از خودروی متهم ۳ تن چوب جنگلی قاچاق را که به صورت غیر قانونی از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود، کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق ۱۵ فقره سرقت سیم برق در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق با ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمدزمان شالیکار گفت:ماموران انتظامی در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند و با تلاش شبانه روزی و تحقیقات تخصصی مخفیگاه یک سارق سابقه دار را شناسایی و موضوع را با دادستان شهرستان بابل هماهنگ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود:ماموران انتظامی متهم را در عملیات ضربتی دستگیر و در بازجویی از وی به راز ۱۵ فقره سرقت پی بردند.

سرهنگ شالیکار با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای مقابله با سارقان و بالا بردن احساس امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده مورد مشکوک طی تماس با سامانه ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار