تخت‌های بیمارستان دلیجان مملواز بیماران کرونایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  دکتر فردوسی مدیر شبکه و درمان بهداشت دلیجان گفت: همه ۵۰ تخت بخش بستری و ۶ تخت مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام صادق (ع) شهر دلیجان مملو از بیماران کرونایی است.

براتی زاده فرماندار دلیجان هم گفت: از ورود خودرو‌های غیربومی به شهرستان جلوگیری خواهدشد و ورود افراد غیربومی به چهار روستای راوه، خاوه، راونج و جاسب ممنوع است.

براتی زاده افزود: دسته روی هیات‌های عزاداری و عزاداری‌ها باید در مکان‌های سرپوشیده ممنوع است و باید مراسم عزاداری در مکان‌های باز برگزار شود.

دکتراسحاقی رئیس مرکز بهداشت دلیجان هم در مورد تزریق واکسن کرونا گفت: بیش از ابتدای واکسیناسیون تا کنون ۱۱هزار نفر از مردم شهرستان دلیجان دز اول واکسن و ۳هزار۵۰۰ نفر دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور و اولین موارد در استان قم اعلام شد و چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شد، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون تمام همه شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.