فرمانده سپاه دلگان گفت: با توجه به شیوع پیک پنجم کرونا در سیستان و بلوچستان قرارگاه شهید قاسم سلیمانی با همکاری سپاه و مرکز بهداشت و درمان دلگان فعالیت خود را آغاز کرده است.

سرگرد روح الله زمانی  نیا فرمانده سپاه دلگان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با اشاره به این که درطرح قاسم سلیمانی در سراسر شهرستان اجرا خواهد شد گفت تمامی دستگاه‌ها در راستای مبارزه با ویروس کرونا دخیل شده اند.

وی، افزود: در این طرح سه هدف، شناسایی و تسریع واکسینه کردن افراد واجد شرایط، بیماریابی خانه به خانه و شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا و معرفی آنان به مراکز بهداشتی و درمانی و اهدا سبد غذایی و بسته حمایتی به خانواده‌هایی که دچار بیماری شده اند دنبال خواهد شد.

سرگرد روح الله زمانی نیا تصریح کرد: همچنین به پاس تلاش‌های کادر درمان بیمارستان امام رضا (ع) دلگان با اهدای لوحی از زحمات کادر درمانی این بیمارستان قدردانی شد.

وی افزود: همچنین تعداد ۳ هزار عدد ماسک یکبار مصرف و ۳ دستگاه کپسول اکسیژن به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال توسط سپاه شهرستان تهیه و به بیمارستان امام رضا (ع) دلگان اهدا شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار