مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با آغاز دهه ولایت ۳۲ هزار و ۶۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان سیستان وبلوچستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علیرضا میربهاء الدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: مشارکت در امور خیر علاوه‌بر تقویت روحیه داوطلبی موجب ایجاد نشاط اجتماعی و پذیرش مسوولیت اجتماعی و حس همدلی در بین عموم مردم می‌شود.

وی افزود: همچنین در این مدت یک‌هزار و ۱۷۹ سبد غذایی به ارزش پنج میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال در شهرستان‌های فنوج، سیب سوران، چابهار و نیمروز توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان توزیع ۷۰۰ کیلوگرم گوشت تازه توسط خانه‌های هلال شهرستان‌های ایرانشهر، سیب سوران، میرجاوه و نیمروز بین مستمندان را از دیگر اقدامات هلال احمر در دهه کرامت عنوان کرد.

وی ادامه داد: همچنین به همت همکاران ما در خانه‌های هلال و خیران پنج هزار و ۶۰۰ بطری آب معدنی و ۳۰۰ بسته بهداشتی در مناطق محروم شهرستان‌های فنوج و نیمروز و همچنین ۵۰۰ هزار عدد ماسک و انجام تست غربالگری و برپایی ایستگاه سلامت به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل برگزاری جشن‌های اعیاد قربان و غدیر در سراسر استان انجام شده است.

میربهاء الدین خاطر نشان کرد: هلال احمر نهادی بشر دوستانه است که اتکا بر خدمات داوطلبانه یکی از اصول اساسی و هفت گانه آن به شمار می‌رود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار