۷۵۰ هزار ماسک میان نیازمندان سیستان‌ و بلوچستان توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: ۷۵۰ هزار عدد ماسک،۱۵ هزار لیتر محلول ضدعفونی و همچنین ۱۴ مخزن آب با همکاری کمیته امدادامام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان بین نیازمندان این استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،دکتر حامد عطاری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: با توجه به شرایط حاد کرونایی در سیستان و بلوچستان و دغدغه‌های مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در راستای مسوولیت‌های اجتماعی این شرکت، به هولدینگ‌های تابعه ابلاغ شد تا پس از احصاء نیازمندی‌های استان، در حد وسع خود در جهت رفع نیاز‌ها اقدام کنند.

وی افزود: تمام هولدینگ‌های زیرمجموعه شستا در حد وسع خود وارد عمل شده و اقدام به ارسال یک سری اقلام مورد نیاز از جمله دستگاه اکسیژن‌ساز، دستگاه‌های مانومتر، گان، ماسک و محلول ضد عفونی‌کننده کرده‌اند که در چند مرحله ارسال و طبق صلاحدید کمیته امداد سیستان و بلوچستان توزیع خواهد شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شستا بیان کرد: در مرحله اول، یک محموله ۷۵۰ هزار عددی ماسک و ۱۵ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده و همچنین ۱۴ مخزن آب آماده و به استان ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: محموله ارسالی بین نیازمندان شهرستان مرزی میرجاوه و سپس بخش کورین توزیع شد که انشاء‌الله این جریان در بقیه زمینه‌ها ادامه‌دار خواهد بود.

عطاری بیان کرد: یکی از برکات این سفر به سیستان و بلوچستان و دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان این بود که قرار شد با توجه به نزدیک بودن عید سعید غدیرخم، همکاری در جهت طبخ و توزیع غذا میان نیازمندان انجام شود.

وی افزود: همچنین قرار است ایتام تحت حمایت کمیته امداد سیستان و بلوچستان را تحت پوشش قرار دهیم تا این عزیزان نیز از حمایت‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی بهره‌مند شوند که البته این مسأله نیاز به برنامه‌ریزی و برگزاری جلسات بیشتری دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار