مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار بسته بهداشتی تیرماه امسال توسط نیروهای این جمعیت به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با کمک خیران در این استان توزیع شده است.

علیرضا میربهاءالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: با توجه به شرایط بحرانی استان که در هفته‌های اخیر تحت تاثیر ویروس منحوس کرونا و شیوع بیماری کووید ۱۹ از نوع دلتا قرار گرفته است جهت امداد رسانی و کمک رسانی به افراد آسیب دیده حمایت از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و مراکز خیریه کلان در دستو کار قرار گرفت .

وی تاکید کرد: در همین راستا به همت جمعیت هلال احمر و سازمان داوطلبان، قرارگاه مرکزی مبارزه و پیشگیری از کرونا در سیستان و بلوچستان در ۱۷ تیر راه اندازی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: از زمان راه‌اندازی قرارگاه مرکزی مبارزه و پیشگیری از کرونا تاکنون ۴۸۴ کپسول اکسیژن در اندازه‌های ۱۰ لیتری، ۳۰۷ عدد کپسول ۴۰ لیتری و ۱۰۰ عدد کپسول ۵۰ لیتری همراه با مانومتر به استان ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنین یک میلیون و ۲۶۴ هزار عدد ماسک سه لایه به همراه سه هزار بسته بهداشتی در شهرستانهای سیستان و بلوچستان توزیع شد.

میربهاء الدین اظهارداشت: با نیاز سنجی انجام شده توسط موسسات خیریه همکار با جمعیت هلال احمر تعداد ۵۰ عدد کولر آبی خریداری و برای توزیع در روستاهای شهرستان هیرمند به این منطقه ارسال شده است .

وی ادامه داد: علاوه‌بر محموله ارسالی از سازمان داوطلبان توسط تشکل‌های مردم نهاد ۹۰۰هزار ماسک، ۲ هزار و ۱۰۰ بسته بهداشتی، هشت هزار ژل ضد عفونی کننده دست، یک‌هزار لیتر الکل، ۶ هزار قالب صابون، ۱۲ هزار بطری آب معدنی، یک‌هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم نیز تهیه که با هماهنگی خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر در شعب استان توزیع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار