مدرس خیابانی گفت: امروز با تحولات نو در عرصه سیاسی کشور که حاصل مشارکت عزتمند و پویایی ملی است، امید‌ها برای عبور از موانع فراهم شده است.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا مدرس‌خیابانی  مدیر عامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دریانوردان در تمام برهه‌های حساس چهار دهه اخیر از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گرفته تا دفاع مقدس، دستاورد‌های کم نظیر هسته‌ای و عزت و اقتدار ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها از جمله بر پهنه خشکی و دریا را با همتی خستگی‌ناپذیر همواره حضور داشتند، گفت:  امروز نیز با تحولات نو در عرصه سیاسی کشور که حاصل مشارکت عزتمند و پویایی ملی است و با آغاز به کار دولت مردمی، امید‌ها برای عبور از موانع و دستیابی به قله‌های بلندتر توسعه و اقتدار ایران اسلامی ذیل هدایت‌های داهیانه معظم رهبری انقلاب و توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم فراهم شده است.

مدیر عامل کشتیرانی تصریح کرد: در این دوره وظیفه دست اندرکاران در"گام دوم انقلاب اسلامی" سنگین‌تر و حیاتی‌تر از همیشه است.

مدرس خیابانی در پایان بیان کرد: امید است فعالان این حوزه در صنعت حمل و نقل دریایی و اقتصاد دریا محور حضور پر رنگ تری داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار