سرپرست شهرداری تهران گفت: وظیفه داریم سرانه خدماتی مردم را تامین کنیم تا کمیت و کیفیت مناسبی داشته باشد زیرا منجر به ارتقا آسایش مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جاوید سرپرست شهرداری تهران در جلسه علنی شورا اظهار کرد: به نظر من شهرداری ساختار پیچیده‌ای دارد. ما در شهرداری وظیفه داریم سرانه خدماتی مردم را تامین کنیم تا کمیت و کیفیت مناسبی داشته باشد زیرا منجر به ارتقا آسایش مردم می‌شود.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که اگر نتوانیم خدمت پایداری را ارائه دهیم، ممکن است باعث آزردگی ذهنی و عملیاتی در محل سکونت و فعالیت شهروندان شویم. مردم عزیز ما اثرات آن را مشاهده می‌کنند.

سرپرست شهرداری تهران بیان کرد: یکی از تفاوت های شهرداری با دیگر ارگان‌ها این است که به طور مستقیم اثر مثبت بر زندگی مردم دارد البته شهردار نقطه مستقیم اتصال خدمت نظام اسلامی به مردم است.

جاوید خطاب به اعضای شورای شهر تهران گفت: قطعا خدمت به مردم افتخار بسیار بزرگی است و شهرداری تهران مکانی برای خدمت به تمام سلایق است زیرا مردم با یکدیگر متفاوت هستند، فکر می‌کنم از حضورم در شهرداری تهران تقریبا ١٨ سال گذشته، اما باید امید و انگیزه داشت.

سرپرست شهرداری تهران یادآور شد: امیدوارم در همین دوره اتفاقات مثبت و تحولات مناسب را مشاهده کنیم زیرا حوزه روانی شهر از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است به همین دلیل ان شالله که امانت دار خوبی برای مردم باشم.

در حال تکمیل…

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار