عضو شورای شهر تهران گفت: از جامعه خبرنگاران می‌خواهم در دوره مسئولیت ما هر جا ردّی از باج‌خواهی و فساد در اداره شهر دیدند آن‌را فریاد کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیداحمد علوی عضو شورای شهر تهران در دومین جلسه رسمی شورای ششم تهران اظهار کرد: تصور می‌کنم یکی از وجوهی که شورای ششم و جامعه خبری می‌توانند حول آن همکاری مشترکی داشته باشند، تعامل سازنده در ریشه‌کن‌سازی فساد است.

وی ادامه داد: به عنوان منتخب مردم تهران از جامعه خبرنگاران می‌خواهم در دوره مسئولیت ما هر جا ردّی از باج‌خواهی و فساد در اداره شهر دیدند آن‌را فریاد کنند و بازوان پرتوان ما در فسادستیزی و ریشه‌کن سازی رانت‌خواری و ویژه‌خواری باشند.

عضو شورای شهر تهران گفت: از مسئولین ذی‌ربط در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی در شروع امر می‌خواهم تدابیری را ویژه بحث معیشت و امنیت شغلی این قشر زحمت‌کش بیاندیشند.

علوی تصریح کرد: از آحاد جامعه می‌خواهم با توجه به متن و پرهیز از حواشی فضایی آرام را برای شهردار بعدی فراهم کنند، اگر همکاران من در مورد یک برنامه، طرح و لایحه تفاوت نظر نداشته باشند نمی‌توانیم بهترین تصمیمات را برای شهر و شهروندان بگیریم. بنابراین باز هم تاکید می‌کنم تضارب آرا در میان اعضا در انتخاب شهردار آینده پایتخت و سایر موضوعات امری طبیعی بوده و این موضوع نمی‌تواند دستمایه دشمنان انقلاب برای به حاشیه بردن شورای انقلابی شود.

وی افزود: هر یک از گزینه‌های شهرداری تهران حتما جز نیرو‌های زبده، متخصص، متعهد و انقلابی بوده‌اند که توسط همکارانم تا این مرحله از انتخاب بالا آمده‌اند. در تخصص ایشان تردیدی نیست لذا شهردار منتخب قطعا انقلابی، جهادی، کارآمد و مومن است و مورد حمایت هر ۲۱ عضو شورا خواهد بود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: طی چهارسال گذشته متاسفانه کمتر به مسائل معیشتی و رفاهی کارمندان شهرداری توجه شده؛ انتصابات صورت گرفته در شهرداری نیز کمتر بر اساس شایستگی بوده و مدیران عمدتا سفارشی منصوب شده‌اند. رفتار‌هایی صورت گرفته که انگیزه را از کارمندان گرفته. استخدام و انتصاب اتوبوسی فارغ‌التحصیلان مدرسه یا دانشگاهی خاص در دوره گذشته باعث شده کارمند شهرداری هیچ پیشرفتی را برای خود متصور نباشد.

وی گفت: در ابتدا به کارمندان شهرداری قول می‌دهم تا توان دارم از ایشان حمایت کنم و جلو انتصابات اتوبوسی افراد تحمیل شده به شهرداری بایستم و در جهت ارتقای سطح رفاهی و شغلی ایشان کوشا باشم.

علوی یاداور شد: ان شاءالله با انتخاب شهرداری جهادی و هدایت‌های اقای مهندس چمران عزیز، خدمتگزاران خوبی برای شهروندان تهران باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار