نامزد تصدی شهرداری تهران گفت: انچه که من به عنوان ایده ال دنبال می‌کنم این است که باید همت کنیم تا یک الگو برای جهان اسلام بسازیم و محیطی مناسب را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی نامزد تصدی شهرداری تهران با ارائه برنامه خود در دومین جلسه رسمی شورای ششم تهران اظهار کرد: برای من بسیار سخت است که به حوزه شهرداری پا گذارم و کسوت نمایندگی مردم قم را ترک کنم همین جا با تمام وجود از این مردم وفادار پوزش می‌طلبم. آنچه که مهم است، نیاز انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: عرصه خدمت به شهر تهران و مردم، فرصت بی نظیری است لذا وظیفه ماست که دست به دست هم دهیم و شهر را بسازیم، امیدوارم در مسیر خدمت به مردم کوشا باشیم. از همکاران مجلس پوزش می‌طلبم زیرا رفیق نیمه راه شدیم.

زاکانی گفت: عدالت در تقسیم خدمات، تامین آرامش، عمران و آبادی، حفظ طبیعت و… همه باید مورد دقت قرار بگیرند، آنچه که من به عنوان ایده آل دنبال می‌کنم این است که باید همت کنیم تا یک الگو برای جهان اسلام بسازیم و محیطی مناسب را فراهم کنیم. همچنین، شهرداری داشته باشیم که کارآمد، مقرون به صرفه و منضبط و شفاف باشد.

زاکانی بیان کرد: به نظر من، مردم باید به بیشتر حوزه‌ها ورود پیدا کنند تا شاهد یک تحول بزرگ باشیم، به نظر می‌رسد بهتر است که پایتخت به یک کارخانه مولد و شهری شاداب تبدیل شود.

وی یادآور شد: همکاری مردم در همه جا، قابل تحسین است برای مثال در زمان دفاع مقدس، مردم حضور پرشوری داشتند و در حال حاضر هم ما نیاز داریم که مردم پای کار باشند.

در حال تکمیل…

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
آقای زاکانی بگو با همون فرمون یا فرمول حاجی قالیباف اومدم تا ۱۲سال در شهرداری تهران بمونم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
خواهشا خواهشا اسلام رو خراب نکنید الگو پیش کش .الگو کجا بود الگو یعنی امام علی و ساده زیستی و هم درد مردم و بین مردم و...شما کدوم رو دارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟با هزار نفر محافظ میای بین مردم چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لابد خطایی داری که می ترسی
آخرین اخبار