معاون پرورشی و فرهنگی استان یزد گفت: ۱۵ مرکز انتخاب رشته در مناطق مختلف استان تدارک دیده شده، داوطلبان به دور از هرگونه استرس به انتخاب رشته بپردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین علی ملانوری معاون پرورشی و فرهنگی استان یزد گفت: ۱۵ مرکز انتخاب رشته در شهرستان ها، مناطق و نواحی استان یزد تدارک دیده شده و داوطلبان در مرکز استان می‌توانند با شماره ۱۵۷۰ نسبت به گرفتن نوبت برای انتخاب رشته اقدام کنند. 

او افزود: مرکز مشاوره امام حسین (ع) در بلوار شهید بهشتی، مرکز شهید منصوری در محل آموزش و پرورش ناحیه یک و مرکز انتخاب رشته محمد طاهری در محل آموزش و پرورش منطقه ۲ آماده خدمت رسانی به داوطلبان شهر یزد است.

معاون پرورشی و فرهنگی استان ادامه داد: ادارات آموزش و پرورش در سایر شهرستان‌ها و مناطق هم پاسخگوی داوطلبان در زمینه هدایت برای انتخاب رشته هستند.

ملانوری بر لزوم بحث و تبادل نظر خانواده‌ها و داوطلبان در زمینه انتخاب رشته و شهر پیش از مراجعه به مشاوران تأکید کرد و اظهار داشت: خانواده‌ها و داوطلبان توجه داشته باشند که بحث علاقه مندی ارتباط بسیار نزدیکی با شغل آینده جوانان دارد و بر این اساس باید با منطق و به دور از هرگونه احساسات و هیجانات به انتخاب رشته و شهر بپردازند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.