مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک دستگاه خودرو تریلر حامل بار قاچاق توسط ماموران نیروی انتظامی در حومه شهرستان فیروزآباد توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک دستگاه خودرو تریلر حامل بار قاچاق توسط ماموران نیروی انتظامی در حومه شهرستان فیروزآباد توقیف شد.

او افزود: طی بازرسی از این تریلر، مقادیر زیادی لوازم یدکی شامل گیربکس، میل لنگ، انجین و دیفرانسیل خودرو کشف و با توجه به اینکه محموله فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بود راننده تریلر بازداشت و پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد تشکیل شد.

سالاری از استعلام از مراجع ذیصلاح و انجام تحقیقات توسط شعبه رسیدگی کننده خبر داد و اضافه کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که محموله مکشوفه بطور قاچاق وارد کشور شده و از جنوب کشور بارگیری و به مقصد شیراز در حال حمل بوده که به دام قانون گرفتار شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط محموله قاچاق و جریمه ۱۱ میلیارد ریالی متهم صادر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.