معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: فرایند واکسیناسیون جانبازان بالای ۳۰ درصد در استان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رضا درعلی معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: براساس بخش‌نامه‌های ارسالی و اولویت‌بندی گروه‌های خاص در استان، زمان انجام فرايند واكسيناسيون جامعه هدف اعلام شد، اما بعضی از افراد در انتظار دریافت واکسن کرونای ایرانی نوبت خود را به تعویق انداخته‌اند.

او افزود: مرحله اول واکسینه شدن این دو گروه از اسفندماه پارسال آغاز شد که در مرحله اول جانبازان شیمیایی شدید و نخاعی، در مرحله دوم جانبازان ۷۰ درصد، در مرحله سوم جانبازان ۵۵ تا ۷۰ درصد و در مرحله بعدی جانبازان ۴۰ درصد علیه بیماری کرونا در استان واکسینه شدند.


بيشتر بخوانيد


درعلی اضافه کرد: تاکنون جانبازان ۳۰ درصد همراه با همسران شهدا که دارای بیماری‌های زمینه‌ای بودند واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند و از هفته آینده جانبازان ۲۵ درصدی، همسران جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد و همسران شهدا با سهمیه واکسن موجود در استان واکسینه خواهند شد.

او ادامه داد: بیشتر ایثارگران در رده سنی ۵۰ سال به بالا هستند و با توجه به آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اگر ایثارگر هم نباشند با توجه به رده سنی‌شان واکسن كرونا را دريافت خواهند كرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار