مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال عملیات بهسازی و روکش آسفالت برای ۱۲۸ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این استان انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : در راستای ارتقای ایمنی محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه عملیات بهسازی، روکش آسفالت، لکه گیری و چاله پرکنی در حال انجام است.

او گفت : از ابتدای امسال در راستای ارتقای ایمنی محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان کرمانشاه بر اساس نیاز سنجی و اولویت بندی عملیات بهسازی، روکش آسفالت، لکه گیری و چاله پرکنی در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کرمانشاه افزود: از ابتدای امسال ۸ کیلومتر روکش آسفالت رویه نهای پیمانی و ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت رگلاژی پیمانی انجام شده است.

کرمی افزود: ۱۴کیلومتر لکه گیری پیمانی و ۹۶ کیلومتر چاله پرکنی، لکه‌گیری و روکش آسفالت رگلاژی موضعه‌ای به صورت امانی به انجام شده است.

او گفت: ۱۹ هزار ۱۲۸ تن آسفالت جهت عملیات آسفالتی اجرا شده در سطح جاده‌های استان کرمانشاه استفاده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه افزود: با تخصیص به موقع اعتبار و تامین قیر لازم اجرای پروژه‌ها سطح استان با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و موجبات رضایتمندی، ایمنی و آرامش هموطنان فراهم خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.